Alami Keberkesanan Penyembuhan Semulajadi Untuk MASUKKAN

Alami Keberkesanan Penyembuhan Semulajadi Untuk MASUKKAN

Ramai penghidap ADD masih dalam usaha berterusan untuk penawar semula jadi yang sesuai untuk MASUKKAN yang tidak akan menyebabkan lebih banyak mudarat kepada keadaan semua kesihatan mereka ke atas. ADD adalah suatu keadaan yang tidak lagi mempunyai penawar supaya rawatan yang betul diperlukan.

Sebelum mencari rawatan yang betul, anda perlu tahu pertama tanda-tanda keadaan ini. Tanda-tanda termasuk tidak memberi tumpuan dan impulsif.

Gejala tidak memberi tumpuan dimanifestasikan apabila seseorang mendapat mudah terganggu oleh yang paling mudah perkara. Walaupun kenderaan lulus atau objek terbang boleh menangkap perhatian mereka. Ini memberikan mereka kesukaran untuk memberi tumpuan dalam kerja mereka.

Tidak memberi tumpuan juga termasuk kesukaran untuk mengikut arahan dan kesukaran dalam menyelesaikan kerja. Orang yang terlalu lalai cenderung untuk menjadi lebih teratur dan lebih pelupa daripada biasa.

Impulsivity ditunjukkan apabila seseorang dengan keadaan ini tidak boleh menunggu sehingga satu soalan selesai sebelum menjawab ia. Orang-orang ini melakukan perkara-perkara terburu-buru dan tidak memikirkan mengenai kesan tindakan mereka.

Kerana masih ada ubat untuk penyakit ini, rawatan yang dianggap adalah penggunaan ubat-ubatan preskripsi seperti Ritalin dan Aderall. Walaupun ubat-ubatan ini boleh membantu mengawal hiperaktif dan boleh membantu menggalakkan tumpuan yang lebih baik, ini juga mempunyai kesan-kesan sampingan yang tidak boleh mudah diterima terutama kepada kanak-kanak yang menggunakan ubat-ubatan.

Antara kesan-kesan sampingan yang diperhatikan adalah insomnia, kehilangan berat badan, kurang selera makan dan tics sukarela. Pakar-pakar lain boleh mempertimbangkan kesan-kesan sampingan yang minimum, tetapi untuk orang yang mengalami ia, ini boleh mengganggu rutin harian mereka dan boleh menghalang mereka daripada prestasi yang baik dalam kerja-kerja atau sekolah.

Ini membuka jalan kepada penggunaan ubat-ubat herba sebagai ubat semula jadi untuk ADD. Antara ubat-ubat herba yang biasa digunakan ialah Lavender, Chamomile, Bacopa monniera, dan juga teh hijau.

Lavender dan Chamomile disukai kerana herba ini adalah agen menenangkan semula jadi. Jika ini diambil dalam bentuk teh, mereka ketara boleh menenangkan seorang kanak-kanak hiperaktif dan boleh membantu mereka tidur lebih baik.

Bacopa monniera, di sisi lain, adalah herba hebat yang boleh membantu menggalakkan tumpuan dan boleh menyokong fungsi memori yang lebih baik. Herba ini akan membantu seseorang pelupa mengalami keadaan ini.

Teh hijau adalah anti-oksidan semulajadi. Ini boleh membantu menyahtoksik sistem orang yang terjejas dan menghilangkan MSG, gula berlebihan dan lemak yang terkumpul. MSG dan gula sebenarnya boleh menyebabkan hiperaktif

Selain ubat-ubatan herba, anda juga boleh cuba menggunakan ubat homeopati yang boleh membantu mengawal gejala-gejala keadaan ini. Produk ini dipanggil BrightSpark.

BrightSpark adalah ubat homeopati yang telah dihasilkan di sebuah kemudahan yang selamat dan boleh dipercayai, diselia oleh pakar homeopati berwibawa.

Produk ini boleh membantu menggalakkan penumpuan yang lebih baik, mengurangkan hiperaktif dan boleh mengurangkan tanda-tanda impulsivity. Ini adalah benar-benar selamat untuk digunakan kerana risiko kesan sampingan yang dihapuskan.

Ini adalah penawar semula jadi yang ideal untuk ADD. Anda boleh menggabungkan rawatan ini dengan ubat-ubat herba yang lain, diet yang sihat dan senaman yang kerap dan anda boleh menyimpan tanda-tanda keadaan ini pada setiap masa yang rendah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar